{###_lapanlu/12/1919373306.mp3_###}




Star Empire - Shooting Star
스타제국 - 슈팅스타
朴正雅 & 徐仁英 & ZE:A & Jewelry & Nine Muses
박정아 & 서인영 & 제국의 아이들 & 쥬얼리 & 나인뮤지스


收錄於 : 聖誕單曲 star empire 群星 - shooting star
發行日 : 2011.11.30

Here we go, Here we go,
it's winter time love,
You are my Shooting star,
You are my shining star,
It's just U and Me, only we can feel it,
This is my love story. Uh, check it out.

밤하늘에 별이 떨어져, My luv
幫哈呢類 byo李 鬥漏糾 My luv
從夜空中掉下了星星 My luv

너무 눈부신 그대 모습이 보여.
no目 怒不興 歌de 謀私逼 bo唷
我看到了非常閃耀的你

말도 안돼, 내 두 볼을 꼬집어도 보지만
媽都 昂堆 內 度 bo了 購基bo都 bo機忙
無法言喻 連我的雙頰都捏了試試看

그대는 마치 꿈에서 보던 하나뿐인 천사야 .
歌de能 媽七 滾妹搜 bo東 哈那不寧 窮撒壓
你就像在夢裡見過的唯一的天使

마치 하늘에서 내려온 듯해, 이건 신의 계시인 것 같애.
罵妻 哈呢類搜 內六翁 的te 衣工 興內 gyo希英 溝 尬te
就像從天而降一樣 這好像是神的啟示

It's only you, 나 이젠 All for you. 니가 원하면 모두 줄게.
It's only you, 那 一階 All for you. 你尬 握哈謬 謀度 ju給
It's only you, 我現在 All for you. 你要什麼全部都給你

너를 비추는 shiny light, my angel, Let's fly high.
no了 逼chu能 shiny light, my angel, Let's fly high.
照亮你的 shiny light, my angel, Let's fly high

어디든 갈게, 너의 손잡고 저 구름위로 Let's fly high.
歐低等 尬給 no業 松加溝 糾 顧了we漏  Let's fly high.
天涯海角都能去 抓住你的手向著雲端 Let's fly high.

내사랑 그대여 난 웃어요, 나의사랑 shooting star.
內撒郎 歌de唷 囊 怒搜唷 那夜撒郎 shooting star
我的愛 就是你 我微笑著 我的愛人 shooting star.

저 빛을따라 그대를 만나 난 너무 행복해.
糾 逼此大拉 歌de了 忙那 囊 no目 han bo給
隨著那道光線與你相遇 我真的好幸福

하늘에 내려온 내 천사야, 나의사랑 shooting star.
哈呢類 內六翁 內 窮撒壓 那夜撒郎 shooting star
從天而降的我的天使 我的愛人 shooting star.

Baby You are everything I need,

널 사랑한다고 I'm falling in love
nor 撒郎航答溝 I'm falling in love
我深深愛著你 I'm falling in love

이 겨울에도 너만 있다면 따듯해
一 gyo屋類都 no忙 衣答謬 大的te
就算在冬天只要有你就變得很溫暖

한손에 담지 못할 큰사랑 너뿐야.
航松內 搭機 謀他 坑撒郎 no部娘
只有對你的愛大到無法形容

넌 shooting S.T.A.R 널 찾아 헤매 Very far,
農 shooting S.T.A.R nor 掐加 黑妹 Very far,
你是 shooting S.T.A.R 徘徊尋找你 Very far

넌 보기 드문 U.F.O 남들과는 달라 너무예뻐.
農 bo gi 的目 U.F.O 囊的瓜能 答拉 no牧業bo
你是很稀少的 U.F.O 和其他的不一樣 非常漂亮

내맘속에 그대가 별이고, 어둠속엔 날 비추는 빛이고,
內媽搜給 歌de尬 pyo李溝 歐度搜給 哪 逼chu能 逼妻溝
在我心裡你是星星 在黑暗中照亮我的光

우리 둘이서, 둘이서 let yeyeye let's go.
屋李 度裡搜 度裡搜 let yeyeye let's go.
我們兩個人 兩個人 let yeyeye let's go.

내사랑 그대여 난 웃어요, 나의사랑 shooting star.
內撒郎 歌de唷 囊 怒搜唷 那夜撒郎 shooting star
我的愛 就是你 我微笑著 我的愛人 shooting star.

저 빛을따라 그대를 만나 난 너무 행복해.
糾 逼此大拉 歌de了 忙那 囊 no目 han bo給
隨著那道光線與你相遇 我真的好幸福

하늘에 내려온 내 천사야, 나의사랑 shooting star.
哈呢類 內六翁 內 窮撒壓 那夜撒郎 shooting star
從天而降的我的天使 我的愛人 shooting star.

Baby You are everything I need,

널 사랑한다고 I'm falling in love
nor 撒郎航答溝 I'm falling in love
我深深愛著你 I'm falling in love

내 사랑 그대여 난 웃어요, 나의사랑 shooting star.
內撒郎 歌de唷 囊 怒搜唷 那夜撒郎 shooting star
我的愛 就是你 我微笑的 我的愛人 shooting star .

저 빛을 따라 그대를 만나, 난 너무 행복해 ( 너무 행복해 )
糾 逼此大拉 歌de了 忙那 囊 no目 han bo給 ( no目 han bo給 )
隨著那道光線與你相遇 我真的好幸福 ( 真的好幸福 )

하늘에 내려온 내 천사야, 나의사랑 shooting star.
哈呢類 內六翁 內 窮撒壓 那夜撒郎 shooting star
從天而降的我的天使 我的愛人 shooting star.

Baby You are everything I need,

널 사랑한다고 I'm falling in love
nor 撒郎航答溝 I'm falling in love
我深深愛著你 I'm falling in love

My shooting my shooting my shooting star,
Shooting my shooting my shooting star
My shooting my shooting my shooting star,
Shooting my shooting my shooting star

光熙 : "我愛你"(為什麼讓我做這個呀!作曲家再讓大家喊一次吧!!!)


轉載 : hae520 譯製:嘎嘎 @ Youtube
空耳 : 高高♥韓樂

----

原來光熙的歌詞是"我愛你"這句~~~笑翻~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    高高 ♥ 韓樂 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()