{###_lapanlu/4/1920777116.mp3_###}




TEEN TOP - Going Crazy
틴탑 - 미치겠어


收錄於 : 第二張迷你專輯
發行日 : 2012.01.05


【CAP】
OK, you got me going crazy
( I ) don't know what to do I need you

【Niel】
I need you Babe Babe Babe 안녕이란 말은 하지말아
I need you Babe Babe Babe 昂紐一郎 媽冷 哈機媽拉
I need you Babe Babe Babe 不要說再見這種話

I want you Babe Babe Babe 왜 이리 사랑이 힘든건지
I want you Babe Babe Babe 位 一李 撒郎衣 him等工機
I want you Babe Babe Babe 為什麼愛情這麼難

너 제발 Stop Stop Breaking my heart
no 街趴 Stop Stop Breaking my heart
拜託你 Stop Stop Breaking my heart

【Ricky】
I love you girl

【All】
Stop Stop Breaking my heart

【天智】
I need you girl

【All】
Stop Stop Breaking my heart

【Ricky】
I love you girl

【All】
대체 아리송한 니 속을 난 알 수 없잖아
de切 阿里松航 你 搜個 囊 阿 蘇 歐家那
我不知道你模糊的心到底是怎麼想的

【創造】
뭐하는 거야 왜 이리 연락이 안 돼
摸哈能 溝壓 位 一李 勇拉gi 昂 堆
你在做什麼為什麼聯繫不上

혹시 다른 사람이라도 생긴거야 ?
猴喜 答冷 撒郎米拉都 san gin溝壓
難道是喜歡上了別人了?

【天智】
보고싶단 말이야 이건 정말 아니야
bo溝喜當 媽裡壓 一公 窮媽 阿你呀
你說你想我真得是這樣嗎  

내 전화 왜 피해 너 장난치지마 !
內 冏naw 位 皮黑 no 將囊七機媽
那為什麼躲著我的電話別跟我開玩笑 !

【L.Joe】
실감조차도 나질않아 너 하나 곁에 없으니 나
西康糾洽都 那機拉那 no 哈那 gyo te 歐斯你 那
沒有你在身邊的我連真實感都分不清

매일매일 하루하루가 내겐 그저 지옥같아 !
美以美以 哈路哈路尬 內給 哥糾 機歐尬他
每天每天整日整日對我來說像地獄一樣 !

【Niel】
죽도록 너무 아픈데 미칠 듯이 힘든데
ju都露 no目 阿噴de 米七 的喜 him等de
快窒息一樣的痛苦快發瘋一樣的累

니가 찢어놓은 내 맘 나 어떡해
你尬 機糾no恩 內 媽 那 毆鬥給
你撕碎了我的心我要怎麼辦

【Niel】
I need you Babe Babe Babe 안녕이란 말은 하지말아
I need you Babe Babe Babe 昂紐一郎 媽冷 哈機媽拉
I need you Babe Babe Babe 不要說再見這種話

I want you Babe Babe Babe 왜 이리 사랑이 힘든건지
I want you Babe Babe Babe 位 一李 撒郎衣 him等工機
I want you Babe Babe Babe 為什麼愛情這麼難

너 제발 Stop Stop Breaking my heart
no 街趴 Stop Stop Breaking my heart
拜託你 Stop Stop Breaking my heart

【Ricky】
I love you girl

【All】
Stop Stop Breaking my heart

【天智】
I need you girl

【All】
Stop Stop Breaking my heart

【Ricky】
I love you girl

【All】
대체 아리송한 니 속을 난 알 수 없잖아
de切 阿里松航 你 搜個 囊 阿 蘇 歐家那
我不知道你模糊的心到底是怎麼想的

【CAP】
미친 듯 지우려고 애써봐도 다 소용없는 내맘
米清 的 機烏溜溝 ㄟ搜bwa都 答 搜永歐能 內媽
我瘋了一樣試圖抹掉都沒用的我的心

아무리 봐도 내겐 오직 너 하나뿐인 내맘
阿木里 bwa都 內給 歐機 no 哈那不寧 內媽
不管怎麼看都唯獨只有你一個的我的心

You're the One ! One ! Can't get u outta Ma mind

【Niel】
부르지도 못할 널 못 잊어 울고있어 나만
不了機都 謀他 nor 謀 一糾 屋溝一搜 那忙
說不出口又忘不了你只有我在哭

【CAP】
금방 잊혀지겠지 뭐 잠깐 ! 하던 날은 자꾸 늘어가
坑幫 一邱機給機 摸 將槓 哈東 那冷 家固 呢漏尬
馬上忘掉吧但說“等一下!”的日子總是在變多

돌아올꺼란 착각 !
都拉or購郎 價尬
你說你會回來的“錯覺!”

【L.Joe】
괴롭히는걸
虧漏逼能溝
總是在折磨著我

【Niel】
아무래도 이러다 너땜에 미치겠어
阿木淚都 一漏答 no de妹 米妻給搜
不管怎麼說就這樣因為你要瘋了

【天智】
돌아와 돌아와 여기서 기다릴께
都拉挖 都拉挖 唷gi搜 gi答裡給
回來吧回來吧我會在這裡等你

【Niel】
I need you Babe Babe Babe 안녕이란 말은 하지말아
I need you Babe Babe Babe 昂紐一郎 媽冷 哈機媽拉
I need you Babe Babe Babe 不要說再見這種話

I want you Babe Babe Babe 왜 이리 사랑이 힘든건지
I want you Babe Babe Babe 位 一李 撒郎衣 him等工機
I want you Babe Babe Babe 為什麼愛情這麼難

너 제발 Stop Stop Breaking my heart
no 街趴 Stop Stop Breaking my heart
拜託你 Stop Stop Breaking my heart  

【Ricky】
I love you girl

【All】
Stop Stop Breaking my heart

【天智】
I need you girl

【All】
Stop Stop Breaking my heart

【Ricky】
I love you girl

【All】
대체 아리송한 니 속을 난 알 수 없잖아
de切 阿里松航 你 搜個 囊 阿 蘇 歐家那
我不知道你模糊的心到底是怎麼想的

【Ricky】
I love u girl Oh my girl

【創造】
니 생각에 나 정말 미치겠어
你 san尬給 那 窮媽 米妻給搜
想你想得我要瘋了

【Ricky】
I miss u girl Oh my girl

【天智】
오늘따라 니가 보고 싶잖아
歐呢大拉 你尬 bo溝 希家那
今天不知怎麼的總是在想你

【CAP & L.Joe】
one two three four Everybody come on ! Here we Go !
Teen Top Go Go ! Put your Hands up High ! High !
one two three four Everybody come on ! Here we Go !
Teen Top Go Go ! Put your Hands up High ! High !



轉載 : Tansy @ 無名
空耳 : 高高♥韓樂 @ 無名





arrow
arrow
    全站熱搜

    高高 ♥ 韓樂 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()


    留言列表 留言列表

    禁止留言